Nu-l puteti lua in serios pe nebunaticul Ashton Kutcher? Mai ganditi-va odata!
Tanarul actor este si un om de afaceri stralucit. El a pus bazele si a dezvoltat un mini-imperiu media. Katalyst Media, fondata de Ashton in anul 2000, a produs deja o multime de show-uri deja renumite: "Beauty and the Geek", "Punkd" sau "True Beauty" si filme : "Guess Who" si "The Butterfly Effect". In luna iunie, "he Hollywood Reporter" a anuntat ca firma Kathalyst Media a semnat un contract pe doi ani cu Warner Horizon Television.
Will Ferrel , Sam Hagar, Robert de NIro, Gwen Stefani, surorile Olse, Andrew Shue, Iman…
Acestia sunt doar cativa din lunga lista a celebritatilor care au facut averi din afaceri conexe. Will Ferrel, cunoscutul actor de comedie, este asociat la site-ul de succes Funny or Die (http://www.funnyordie.com/), Sam Hagar de la Van Halen face milioane cu celebra sa tequila Cabo Wabo, iar Robert de Niro este co-fondator al festivalului Tribeca Film Festival, devenit unul diontre cele mai cunsocute festivaluri de film din lume. De Niro este si unul din fondatorii restaurantului japonez Nobu, loc de intalnire pentru celebritati si favorizat de paparazzi.
L.A.M.B., linia vestimentara semnata Gwen Stefani, a fost lansata la New York Fashion Week in 2005 si ii aduce artistei venituri de 90 milioane $ pe an. Gwen a lansat ulterior Harajuku Fashion Lovers, marca ce s-a bucurat de un succes asemanator. Amandoau brandurile sunt preferatele lui Paris Hilton si Nicole Kidman.
Compania Dualstar Entertainment, a gemenelor Ashley si Mary-Kate Olsen, le aduce acestora in jur de un miliard de dolari pe an din productii cinematografice, jocuri video si o linie vestimentara de succes. Surorile Olsen au cumparat de la avocati actiunile lor, ele devenind astfel unici actionari, detanand controlul total asupra afacerii.
Vi-l mai amintiti pe Andrew Shue, actorul ce l-a interpretat de Bill Campbell in serialul anilor 90 "Melrose Place"? In 2006, Shue a infiintat reteaua sociala online CafeMom, un site pentru sprijinirea mamelor. Site-ul are in jur de doua milioane de utilizatori inregistrati si in jur de 7 milioane de vizitatori unici pe luna. In martie, compania a anuntat lansarea unui nou proiect ,"The Stir", ce se va alatura curentului in voga la Hollywood, acela de a oferi sfaturi si idei despre "meseria" de a fi parinte.
Antreprenorii ar putea invata o lectie de la celebritatile din showbiz ce au cunoscut succesul si in afara domeniului lor de referinta. Multi dintre ei au cunoscut mai mult succes ca antreprenori decat ca actori. Secretul lor? La fel ca Ashton, de Niro sau multi altii, celebritatile au adus personalitatea si viziunea lor artistica in afaceri si se pare ca asta functioneaza.