Miercuri, 16 septembrie 2009, magazinul designerului Mihaela Glavan a gazduit evenimentul de lansare a colectiilor de accesorii Mihaela Glavan si Sepala/RSM, toamna/iarna 2009 – 2010.
Colectia toamna/iarna 2009-2010 sub brandul Mihaela Glavan este o invitatie la cautarea vechilor povesti ale orasului, in redescoperirea frumosului de odinioara, intr-o lume prea obosita de consumismul agresiv.
Spatiul – ca dovada a schimbarilor de sorginte politica, sociala, culturala – ofera un cumul de informatii despre continua metamorfoza a orasului sub influenta trecerii timpului.
Redescoperirea identitatii orasului, a obiceiurilor ce se desfasurau candva in acest cadru, fac ca spatiul sa pastreze pe langa propria memorie istorica si povestiile personale ale oamenilor. Pentru fiecare dintre noi locul are o alta semnificatie, esentiale fiind amintirile. Bucurestiul este o moteropola eclectica: stilurile brancovenesc, moldovenesc motivele orientale, neorealismul francez, arhitectura moderna si postmoderna coexista intr-o armonie ciudata dar totusi unica in Europa, aceasta fiind dovada ca Bucurestiul este un oras viu si mereu pregatit pentru transformare.
Avand ca inspiratie Bucurestiul interbelic, colectia ofera o noua viziune a vechilor valori estetice, asa cum si orasul ne imbie cu eclectismul sau.
Cu toate ca detaliile regasite in colectie sunt inspirate din motivele arhitecturale interbelice, paradoxal, colectia nu este la fel de arhitecturala ca cele anterioare. Romantismul (dantelarii in piele), feminitatea (franjuri, matase brodata) sunt cuvintele cheie ale noi colectii semnate Mihaela Glavan.
Colectia toamna/ iarna 2009-2010 Sepala/ RSM se gaseste spre vanzare in magazinul din Dorobanti al Mihaelei Glavan (str. Intr. Tudor Stefan nr 24) incepand cu data de 17 septembrie 2009, iar cea semnata Mihaela Glavan in showroomul din zona Unirii.
Si de aceasta data, DaBuzz events sunt cei care au organizat lansarea colectiilor semnate Mihaela Glavan, adaugand un plus de savoare evenimentului prin prestatia live a celor 2 DJ: Rusu si Flore.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Philip Morris Romania, partener principal.
Alaturi de Mihaela Glavan au fost, de asemenea, Samsung si Pommery.