evian apa minerala naturala continua celebrarea tineretii si puritatii prin colaborarea cu celebrul fashion designer Diane von Furstenberg pentru crearea noului design al sticlei editie limitata 2013.
Diane von Furstenberg evian limited edition 2013 reflecta celebrarea ludica a vietii si reprezinta interpretarea unica a mantrei fashion designerului “Apa este viata este iubire este viata este apa este…“, materializata prin inconfundabilul scris de mana al DVF, ce innobileaza sticla.
Von Furstenberg si-a gasit inspiratia pentru acest design in experienta sa de viata si, implicit, in preferinta personala pentru apa evian. Rezultatul este un design unic, ce combina angajamentul evian pentru puritate cu filozofia tinereasca si optimista a DVF.
Diane von Furstenberg este primul designer american si, totodata, prima femeie designer care completeaza panoplia numelor celebre, alese pentru crearea sticlelor editie limitata evian.
Cerneala folosita pentru evian editie limitata by Diane von Furstenberg este organica, iar omniprezentul logo DVF in forma de inima este reliefat cu ajutorul unei nuante speciale de rosu, creata in exclusivitate pentru colaborarea cu evian. Sticla, realizata din materiale 100% reciclabile, este sigilata cu ajutorul capacului prezentat ȋntr-un nou design.
“Sunt foarte emotionata si incantata de aceasta colaborare pentru ca intodeauna am adorat apa evian si cred ca a bea apa este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le putem face pentru a ne dovedi ca ne iubim, iar iubirea, nu uitati, este viata! Pentru mine conteaza sa-ti traiesti viata la maximum si sunt mandra de faptul ca aceasta colaborare cu evian ma ajuta sa raspandesc un astfel de mesaj important“, a declarat Diane Von Furstenberg.
Sticla editie limitata DVF vine la fix, chiar inainte de sarbatorile de la sfarsit de an, urmand a fi disponibila la LOFT, incepand cu luna noiembrie.
Din 2008 incoace evian a colaborat cu unii dintre cei mai apreciati designeri printre care Issey Miyake, Paul Smith, Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix si Courreges. Pana acum 10 milioane de sticle editie limitata au fost distribuite si vandute in peste 150 de tari din intreaga lume.