Mai mult de doua treimi din femei  (69%) sunt de parere ca reclamele de frumusete promoveaza imagini de perfectiune imposibill de obtinut; prin urmare  40% dintre acestea au o incredere de sine scazuta, arata cercetarile brandului Dove.
Lansat cu  ocazia aniversarii a cinci ani a Campaniei Adevarata Frumusete by Dove, studiul cerceteaza limitele de incadrare a frumusetii adevarate, campania fiind o provocare la adresa stereotipurilor de frumusete, folosind femei"adevarate" in reclama .
  
Dr Susie Orbach – psihoterapeut, comenteaza: "Zi de zi, femeile sunt bombardate cu imagini de perfectiune imposibila, create in mod artificial, la care ele aspira dar pot rareori ajunge, pentru ca aceste imagini sufera modificari serioase executate de fotografi."  
"Campania Adevarata Frumusete by Dove a fost creata in aceasta privinta, folosind femei reale de diferite marimi, forme, rase si varste care sa oglindeasca  varietatea frumusetii".