Nascut in 1922, Pierre Cardin este cunoscut cu precadere pentru stilul avangardist si pentru pasiunea sa pentru formele si motivele geometrice, uneori complementand, alteori in detrimentul formelor tipic feminine. De alfel, artistul marturisea: „Cercul este simbolul meu. Sfera reprezinta creatia lumii si pantecele mamei. Cavitati, conuri, sani – intotdeauna le-am folosit in creatiile mele." Era natural ca Pierre Cardin sa ramana profund impresionat de creatia arhitecturala a lui Antti Lovag de pe dealurile din apropiere de Cannes.
Cu peste 20 de ani in urma, cand designerul era in cautarea unei locuinte la Cannes, avea sa descopere „Bubble house" (de altfel, si designerul foloseste acest concept cand introduce, in 1954, asa numita „bubble dress"), cea care avea sa ii intre in proprietate foarte curand. Dupa moartea lui Antti Lovag, Pierre Cardin preia o locuinta aproape terminata, perfect in concordanta cu stilul designerului si cu pasiunea sa pentru formele geometrice neobisnuite. Curbele definesc, de altfel, locuinta lui Pierre Cardin, o bijuterie arhitecturala, vazuta la momentul conceperii drept „o nebunie".
Vazuta din exterior, casa pare a fi parte in perfecta armonie cu natura, o „parte" din dealul pe care Antti Lovag a plasat-o. In interior, luminile si umbrele se intrepatrund, parca meticulos aranjate de peretii curbati, distorsionand usor perceptia formelor si amortizand senzatia de distanta. Camerele sunt gandite si plasate astfel incat lumina sa patrunda in casa de la rasarit si pana la apus, iar privirea iti fuge de la o incapere la alta, strabatand, rand pe rand, falsele orizonturi.
Pierre Cardin a ales ca absolut tot ce mobileaza interiorul sa fie definit de curbe: paturile, scaunele si chiar cazile. In functie de momentul zilei, lumina dezvaluie in peretii curbati culori diferite, scoase la iveala de soarele puternic al amiezei sau de apusurile de pe Coasta de Azur. Designerul se declara un adept al culorilor, declarand ca peretii albi „te fac sa te simti ca intr-un spital".
„Bubble house" sta marturie a intoarcerii omului catre natura, a armoniei aparent paradoxale dintre lux si nonconformism pe de o parte si caldura, calm, puritate, liniste, pe de alta.