Sony Ericsson, a cincea companie in topul celor mai mari producatori de telefoane mobile, a anuntat obtinerea unui profit brut de 31 milioane euro in al doilea trimestru ala acestui an, dupa ce, in aceeasi perioada a anului trecut, inregistrase pierderi de 283 milioane euro.
Telefoanele inteligente (smartphone), ce au functii asemanatoare computerelor si legaturi directe cu site-urile de retele sociale, au reaprins apetitul consumatorilor de gadget-uri.
Compania spune ca se asteapta la o usoara crestere in acest an pe o piata in care competitia devine tot mai intensa.
Nokia, numarul 1 mondial, au anuntat de asemena realizarea de profit la sfarsitul lunii iunie, lupta apriga ducand-o cu IPhone-ul celor de la Apple.
Cele mai noi modele de la Sony Ericsson cuprind smartphone-urile XPeria X10 si Vivaz, precum si XPeria X10 mini si XPeria X10 mini pro.
Bert Nordberg, director executiv la Sony Ericsson, declara pt BBC News ca aceste noi modele "au fost primite foarte bine de catre operatori si suntem acum foarte bine pozitionati, asteptandu-ne la o crestere economica pe termen lung"
In ultimi doi ani, compania a trecut printr-o perioada de reducere drastica a cheltuielilor, concediind peste 4000 de angajati, acestia reprezentand mai mult de o treime din numarul total al angajatilor.
foto: Kareena Kapoor- actrita si brand-ambasadoare Sony Ericsson, si Hirokazu Ishizuka -vicepresedinte Sony Ericsson